کسب درامد مرورگر بیت کوین

اموزش کسب درامد ارز دیجیتالی

کسب درامد مرورگر بیت کوین

اموزش کسب درامد ارز دیجیتالی

معرفی کیف پول وب MyEtherWallet

پشتیبانی از ارز: اتریوم

سیستم عامل های قابل استفاده: شبکه جهانی وب

MyEtherWallet یکی از بهترین سرویس های کیف پول ساز برای ارز اتریوم است. این سرویس از نوع سورس باز و تحت جاوا اسکریپت تراکنش ها را انجام می دهد.

MyEtherWallet به شما توانایی ایجاد کیف پول جدیدی می دهد تا بتوانید اتر خودتان را ذخیره کنید . این سایت فقط کیف پول شما را می سازد و شما می توانید آن را دانلود کنید و روی کامپیوتر خود ذخیره کنید فرایند به طور کامل بر روی کامپیوتر شما انجام می شود، نه سرور های سایت. بنابراین، هنگامی که شما یک کیف پول جدید ایجاد می کنید، مسئولیت نگهداری از آن با خودشماست

MyEtherWallet.com در حقیقت “کیف پول وب” نیست. شما یک حساب کاربری ایجاد نمی کنید. در این سایت شما کیف پول خود را می سازید و در کامپیوتر خود ذخیره می کنید و با رمزی کیف پول خود را قفل می کنید. سپس زمان انجام تراکنش، کیف پول ذخیره شده ی خود را آپلود می کنید و با وارد کردن رمز کیف پول اجازه تراکنش پیدا می کنید.

در این سایت امکان مبادله بیت کوین به اتریوم را هم دارید. این سایت همچنین قابلیت اتصال و کنترل کیف پول های سخت افزاری هم دارد.

روش کلی ساخت کیف پول اتریوم در سایت MyEtherWallet

۱٫مراجعه به لینک رو به رو و ساخت کیف پول و دانلود آن: MyEtherWallet.com

۲٫ذخیره کیف پول دانلود شده و رمز آن در جای امن

۳٫آپلود کیف پول ذخیره شده در سایت هنگام نیاز تراکنش

  • M.a farhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی